Opis projektu
CELE POMOCY DYDAKTYCZNEJ
Uważamy, iż nasz pomysł różni się w dużym stopniu od pozostałych. Dzisiejszy świat
coraz bardziej rozwija się w kierunku technologicznym, więc dlaczego sposób nauczania
miałby stać w miejscu. Nasza praca wykonana jest w sposób innowacyjny i nowoczesny.
Uczniów niekiedy nudzą zwykłe zadania na kartkach, w książkach ćwiczeń czy podręczniku i
niechętnie do nich podchodzą. Widząc nasz projekt mogliby się zainteresować, ponieważ
świat, w którym żyjemy to era telefonów i Internetu.
Nauczyciele prowadzący lekcje nie mieliby dużo problemu z ich przygotowaniem. Zadania
można rozwiązywać w grupach czy też indywidualnie, są one dostępne dla wszystkich bez
wyjątku. Wystarczy otworzyć stronę, na której znajduje się film oraz specjalnie przygotowane
przez nas zadania służące utrwaleniu i powtórzeniu lub uzupełnieniu słownictwa z działu
„Czas wolny”. Uważamy, że ćwiczenia w takiej formie bardzo pomogłyby uczniom w
powtarzaniu słownictwa związanego z czasem wolnym. Większość zapamiętałaby dużą część
materiału z lekcji, a w domu mogłaby dodatkowo utrwalić poznany materiał w ciekawej dla
siebie formie. Nasi koledzy na pewno z chęcią obejrzeliby nasz film, zrobiliby kilka ćwiczeń
w aplikacji learningApps czy Storyboard.
SPOSÓB KORZYSTANIA Z POMOCY
1.Ze strony internetowej można korzystać na wiele sposobów. Podczas pracy indywidualnej
można w zależności od nastroju, checi i samopoczucia rozwiązywać wybrane ćwiczenia czy
obejrzeć film i zrobić ćwiczenia do filmu.
2. Podczas pracy ze „stroną” na lekcji zaleca się na początku wykonanie ćwiczenia
wprowadzającego do tematu, potem odtworzenie filmiku i wykonanie dwóch ćwiczeń w
aplikacji learningApps, które sprawdzają rozumienie tekstu, a potem ćwiczeń, które pomogą
w zapamiętaniu i utrwaleniu słownictwa związanego z czasem wolnym (pozostałe ćwiczenia
na stronie). =w celu uniknięcia monotonii można użyć pomocy „papierowych” czyli poprosić
uczniów o przyporządkowanie do siebie zwrotów oraz zdjęć czy utworzenia zdań z rozsypani
wyrazowej. Na koniec lekcji uczniowie mogą uzupełnić komiks (a aplikacji Storyboard) i
opowiedzieć, jak oni spędzają wolny czas. Tak więc... viel Spass beim Deutschlernen mit unserem Blog.
Subskrybuj:
Posty (Atom)
-
1.Wir singen Karaoke 2. In unserer Freizeit surfen wir im Internet. 3. Jeden Tag sprechen wir mit den Freuden. 4.Wir spielen Gitarre. ...
-
Wir sind aktiv und machen viel, wenn wir Freizeit haben. Und ihr? Was macht ihr gern in ihrer Freizeit?
Das ist eine super Idee, super interaktive Ubungen und der Film- klasse!
OdpowiedzUsuń