Opis projektu
CELE POMOCY DYDAKTYCZNEJ
Uważamy, iż nasz pomysł różni się w dużym stopniu od pozostałych. Dzisiejszy świat
coraz bardziej rozwija się w kierunku technologicznym, więc dlaczego sposób nauczania
miałby stać w miejscu. Nasza praca wykonana jest w sposób innowacyjny i nowoczesny.
Uczniów niekiedy nudzą zwykłe zadania na kartkach, w książkach ćwiczeń czy podręczniku i
niechętnie do nich podchodzą. Widząc nasz projekt mogliby się zainteresować, ponieważ
świat, w którym żyjemy to era telefonów i Internetu.
Nauczyciele prowadzący lekcje nie mieliby dużo problemu z ich przygotowaniem. Zadania
można rozwiązywać w grupach czy też indywidualnie, są one dostępne dla wszystkich bez
wyjątku. Wystarczy otworzyć stronę, na której znajduje się film oraz specjalnie przygotowane
przez nas zadania służące utrwaleniu i powtórzeniu lub uzupełnieniu słownictwa z działu
„Czas wolny”. Uważamy, że ćwiczenia w takiej formie bardzo pomogłyby uczniom w
powtarzaniu słownictwa związanego z czasem wolnym. Większość zapamiętałaby dużą część
materiału z lekcji, a w domu mogłaby dodatkowo utrwalić poznany materiał w ciekawej dla
siebie formie. Nasi koledzy na pewno z chęcią obejrzeliby nasz film, zrobiliby kilka ćwiczeń
w aplikacji learningApps czy Storyboard.
SPOSÓB KORZYSTANIA Z POMOCY
1.Ze strony internetowej można korzystać na wiele sposobów. Podczas pracy indywidualnej
można w zależności od nastroju, checi i samopoczucia rozwiązywać wybrane ćwiczenia czy
obejrzeć film i zrobić ćwiczenia do filmu.
2. Podczas pracy ze „stroną” na lekcji zaleca się na początku wykonanie ćwiczenia
wprowadzającego do tematu, potem odtworzenie filmiku i wykonanie dwóch ćwiczeń w
aplikacji learningApps, które sprawdzają rozumienie tekstu, a potem ćwiczeń, które pomogą
w zapamiętaniu i utrwaleniu słownictwa związanego z czasem wolnym (pozostałe ćwiczenia
na stronie). =w celu uniknięcia monotonii można użyć pomocy „papierowych” czyli poprosić
uczniów o przyporządkowanie do siebie zwrotów oraz zdjęć czy utworzenia zdań z rozsypani
wyrazowej. Na koniec lekcji uczniowie mogą uzupełnić komiks (a aplikacji Storyboard) i
opowiedzieć, jak oni spędzają wolny czas. Tak więc... viel Spass beim Deutschlernen mit unserem Blog.
Subskrybuj:
Posty (Atom)
-
Wir sind aktiv und machen viel, wenn wir Freizeit haben. Und ihr? Was macht ihr gern in ihrer Freizeit?
-
1.Wir singen Karaoke 2. In unserer Freizeit surfen wir im Internet. 3. Jeden Tag sprechen wir mit den Freuden. 4.Wir spielen Gitarre. ...
Das ist eine super Idee, super interaktive Ubungen und der Film- klasse!
OdpowiedzUsuń